Nytt i ePROM v3.1

Nytt i ePROM v3.1

Dato: 27.05.2021

ePROM

  • Pålogget sesjon holdes aktiv under utfylling av pasientskjemaet. Dette for bl.a. unngå feil ved signering hvis utfylling av skjema tar lang tid
  • Signering av skjema: Endret tittel på kopi av skjemasvar som sendes til utfyller
  • Viser Norsk helsenett sin kontaktinformasjon for teknisk support
  • For pålogget bruker vises også mellomnavn i pasientskjemaet
  • Fiks på visning av epostadresse i pasientskjemaet
  • Fiks for å vise hjelpetekster på mobile enheter

ePROM Admin

  • Skjemainformasjon/forhåndsvisning:
    • Mer forståelige ledetekster
    • Forhåndsvisning gjort mer lesbar
    • Logo og navn vises hvis organisasjonsnummer er kjent
  • Sletting av Samleskjema sletter også koblinger til underskjema
  • Ikke mulig å slette skjema som er koblet til et Samleskjema

Teknisk

  • Kommunikasjon med Difi Kontaktregister over REST API
  • Deler av applikasjonen oppdatert fra .NET Core 2.1 til .NET 5.0
  • helsenorge
    • Klientpakke oppdatert for helsenorge.messaging
    • Oppgradert meldingstype “DIALOG_INNBYGGER_MELDINGSFORMIDLING” fra v0.8 til v1.1
    • Klientpakke oppdatert for Digipost og Digipost.Signering

Tilbake